چگونه برای درمان کم خونی در بیماران مبتلا به CKD در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان کم خونی در بیماران مبتلا به CKD در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری

کم خونی باعث می شود مردم همیشه احساس ضعف و زود خسته، که آنها را به انرژی و خلق و خوی برای انجام هر چیزی را نداشته باشند، به طوری که کیفیت زندگی قطعا تحت تاثیر قرار. در حالی که رابطه بین بیمار مبتلا به آنمی و CKD وجود دارد؟ اگر چنین است، آن است که توصیه می شود به یاد بگیرند که چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به کم خونی CKD درمان در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری.

ارتباط آنمی و CKD

اریتروپویتین (EPO) یک هورمون تولید شده توسط کلیه ها است که به ترویج تشکیل سلول های قرمز خون توسط مغز استخوان است. سطح خون خود را در عدم وجود کم خونی در حدود 10 با mU / L بسیار پایین است. بنابراین، برای بیماران مبتلا به CKD پس از اختلال عملکرد کلیه است، کلیه ها قادر به تولید به اندازه کافی EPO، که به راحتی منجر به کم خونی.

چگونه برای درمان کم خونی در بیماران CKD در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری

اول، اجازه دهید به نحوه استفاده از کم خونی است که در بیمارستان های دیگر درمان می شود. اریتروپویتین است که اغلب برای درمان کم خونی در بیماران مبتلا به CKD که در دیالیز ندارند. در بیماران نیاز به دیالیز، آهن باید با اریتروپویتین داده شده است. بیماران دیالیزی در ایالات متحده اغلب داده Epogen.

با این حال، در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، روش های درمانی طب چینی برای درمان کم خونی و سایر علائم بیماری مزمن کلیه در کلیه های دوباره استفاده می شود. درمان های طب چینی شامل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا، حمام درمانی، طب گیاهی چینی خوراکی، تنقیه درمانی، و غیره CKD عمدتا از طریق سه مرحله درمان، در مرحله اول، بهبود ایسکمی هیپوکسیک و دولت کلیه با گسترش عروق خونی و بهبود گردش خون، و دوم، با مسدود کردن فیبروز ضد کلیوی التهاب، ضد انعقاد، استاز و حذف کمپلکسهای ایمنی از بدن، و سوم، بهبود کارکرد کلیه، فراهم آوردن مواد مغذی برای کلیه و ترویج سلول های آسیب دیده کلیه ذاتی تکثیر DNA.

با بهبود عملکرد کلیه، بیماران CKD متوجه سطح هموگلوبین افزایش در گزارش آزمون خود. اگر شما نیز علاقه مند در این درمان ها طب چینی در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری هستند، را انتخاب کنید که چگونه می خواهید با ما تماس بگیرید، ما همیشه در اینجا برای کمک به درمان این بیماری را از ریشه می شود.





:: برچسب‌ها: درمان بیماری های کلیوی مزمن، کم خونی، کلیه Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: